project30 lipca 2019 r. w Willi Orłowo miało miejsce spotkanie przedstawicieli lokalnego samorządu, podmiotów gospodarczych oraz organizacji turystycznych z całego regionu Kujaw z reprezentantami agencji marketingowej Locativo z Krakowa. Agencja Locativo, znana m.in. ze stworzenia szlaku TeH2O w Bydgoszczy przy współpracy z Kujawsko-Pomorską Organizacją Turystyczną, podjęła się zadania budowy turystycznego produktu flagowego dla Kujaw. Podczas spotkania LOT Kujawy reprezentował swoich członków i pomysły, które w przyszłości przyczynią się do promocji regionu.

 

Celem spotkania było wypracowanie wspólnej koncepcji promocji ,,marki Kujawy”. Było to pierwsze z cyklu kilku spotkań, które mają zakończyć się stworzeniem a później wdrożeniem spójnego systemu promocji, oznakowywania atrakcji oraz współpracy partnerów z regionu Kujaw. Najistotniejszą częścią były warsztaty, podczas których zastanawialiśmy się, z czego Kujawy słyną, jakie wartości się na nich rozwijają, a nawet co byśmy stracili gdyby Kujawy nagle zapadły się pod ziemię Po owocnej kilkugodzinnej dyskusji i warsztatach doszliśmy do wniosku, że Kujawy mają ciągle niewykorzystany potencjał, ale tylko przy współpracy nas wszystkich jesteśmy w stanie obudzić Śpiącego Olbrzyma.